Céget vezetni nem egyszerű néha

Cégvezetőként fontos, hogy odafigyeljek a megjelenésemre. Elvégre gyakran előfordul, hogy tárgyalásokra kell mennem, ügyféllel kell találkoznom, esetleg ha úgy van, akkor interjúztatnom kell az új jelentkezőket – amikor éppen új munkaerőt keresünk a csapatunkba, akkor ilyesmi is előfordul.

Nem mondom, hogy az a fajta férfi vagyok, aki állandóan ingben és kiöltözve jár, az irodában én sem ülök ott állandóan zakóban és nyakkendőben, de ettől függetlenül szeretem az igényes megjelenést, a szép ruhákat, bár bevásárolni nem szeretek. Még jó, hogy van egy cuki feleségem, aki segít ebben, és néha elmegyünk közösen inget venni vagy esetleg cipőt, ilyeneket.

Emlékszem, amikor a céggel kapcsolatos dolgaimat kellett intéznem nemrég, akkor is teljesen odavolt a feleségem, hogy megint milyen jól kiöltöztem és hogy jól nézek ki. Tudniillik a székhelyszolgáltatás, amit a Gross Office Kft végzett nekem a cégemmel kapcsolatban, egy olyan szolgáltatás, amiről szerintem minden cégtulajdonosnak tudnia kellene.

Volt ezzel kapcsolatban egy találkozóm velük, amit természetesen telefonon előre leegyeztettünk – elérhetőség az oldalukon ott van -, és akkor megbeszéltük, hogy végül az én cégemnek a székhelyét áttesszük Újlengyelbe. Hogy miért? Azért mert ott nem kell IPA-t, vagyis iparűzési adót fizetni.

Ez az ő honlapjukon, a topcegalapitas.eu/szekhelyszolgaltatas oldalon is fent van. Fehéren feketén minden részletesen le van írva, de természetesen mindenről tájékoztatják az embert és kérdés esetén is mindenről informálnak, mindenre választ adnak.

Szóval az a lényeg, hogy székhelyszolgáltatással, kft alapítással és cégmódosítással is foglalkozik ez a cég. És amikor rátaláltam a neten az oldalukra, akkor jöttem rá, hogy minek fizetek én IPA-t, ha ez így is megoldható.

Nagyon fontos volt a számomra, hogy ha már másra bízom ezt a fontos dolgot, akkor olyan cégre bízzam, ami tényleg nem ért ahhoz, amihez kell. És ennek a cégnek már a honlapja is azt mutatja, hogy értik, amit csinálnak. Már csak abból is kiindulva, hogy több, mint 14.000 ügyfelük van/volt már.

Nagyon tetszik a visszaszámláló az oldalukon, amit múltkor is láttam náluk. Ez mutatja, hogy hány nap van még addig, amíg a következő IPA-t be kell fizetni.

Az oldal szerintem teljesen jól össze van rakva, mindenre megtaláltam a választ, részletesen információt adnak mindenről. Az is külön megemlítendő, hogy telefonon és személyesen is nagyon kedvesek, segítőkészek, könnyen történik minden, tehát nem lassú és szenvedéssel teli a folyamat, mint például sokszor egy biztosítónál. Gondoljunk csak bele, mennyi papírmunka, idő, telefonálgatás, várakozás, mire elintéznek valamit.

Szóval tényleg csak azt tudom mondani, hogy cégvezetőként sok mindenre oda kell figyelnem. A saját munkámra, a kollégáimra, az ő munkájukra, az ügyfeleimre, a cég pénzügyi, munkaügyi és jogi feladataira. De egy cégvezető sincs egyedül. Mindenre lehet megoldást találni, minden témában lehet segítséget kérni, illetve támogatást. És ugyanúgy, mint a székhelyszolgáltatásnál, úgy más témakörben is van nem egy olyan cég, ami a témára van szakosodva és profi szakértelmet tud nyújtani.