Egy divatboltnak miért ne jönne jól egy crm rendszer?

Üzletet, vállalkozást irányítani csak a fantáziánkban olyan könnyű feladat. Sokszor, ha társaságban azt mondom, hogy van egy divatbutikom egy forgalmas helyen, mindenki csak tátja a száját, és azt mondja, hogy de jó nekem, akkor tök gondtalan az életem, alig kell csinálnom valamit. Hát még mit nem. Bele se gondolnak, hogy az a bolt nem tölti ám fel magát egyik éjszakáról a másikra, és az alkalmazottak sem a két szép szememért maradnak. Itt bizony kő kemény bizniszről és maximális odafigyelésről szól a dolog, különben egy hónap alatt lehúzhatnám a rolót. Most már szerencsére van segítségem egy nagyszerű crm rendszer formájában, amit az uzletiszoftver.com munkatársainak köszönhetek, előtte azonban mindent saját kútfőből kellett valahogy megoldanom, Ez pedig a legritkább esetben egyszerű.

Folyamatosan észben tartani a bolttal kapcsolatos teendőket, figyelni a levelezést és reagálni arra, amire kell, beosztani a feladatokat, nyomon követni a megrendeléseket… Ha makacs lettem volna, és mindezt továbbra is a magam egyszerű, buta módján próbáltam volna táblázatokkal, doksikkal meg ingyenes email rendszerrel megoldani, biztosan belebuktam volna. Ennyi mindent egyszerűen nem lehet fejben tartani és naprakésznek maradni. Ha ezek mellé még odavesszük a készletek nyilvántartását és az utánpótlás rendelését, a beszállítókkal való tárgyalást, akkor már nagyjából meg is van a teljes kép az én “gondtalan” életemről. Ha nem ismerem meg az uzletiszoftver.com oldalt, és nem jövök rá, hogy nekem egy crm rendszer kell, hogy mindezt egyben tudjam tartani, akkor mostanra talán már szanatóriumban kezelnének.

Egy este a férjemnek panaszkodtam mindarról, amit az imént felsoroltam. Csak mondtam és mondtam, és utólag bevallom, hogy talán egy kicsit túl sokat és túl sokszor nyüstöltem a gondjaimmal, de talán ez is hozzájárult ahhoz, hogy végül megkérdezze: nem jönne neked jól egy crm rendszer? Bevallom, korábban még nemigen hallottam ilyenről, de ő elmagyarázta, hogy mi mindenre lehet használni. Bólogattam, hogy igen, pont ez kell, hol lehet beszerezni? Annyit mondott, hogy rengeteg féle van belőle, mindegyik más igényekre szabva, így jobb, ha a dolgot profikra bízzuk. Ekkor mutatta meg az uzletiszoftver.com oldalt, azon belül is a crm rendszerek aloldalát, és utánanéztük kicsit a cég szolgáltatásainak.

Az uzletiszoftver.com lényege, hogy az olyan, nehéz helyzetben lévő vállalkozók, mint például én, megkereshetik őket a megadott kapcsolatok egyikén, és felvázolhatják, hogy milyen gondjaik vannak a vállalatirányításban, milyen igényeik lennének, miben kellene nekik segítség. A cég csapata pedig átfésüli a programok, ERP-k és crm rendszerek adatbázisát, és leszűkítik a kört azokra, amik a legjobbak lennének az adott ügyfélnek. Ezt pedig végül egy félórás konzultáció keretében tárják elé, és ha szükséges, akkor a fejlesztővel, forgalmazóval is összehozzák a hozzájuk betérőt a sima és zökkenőmentes liszenszvásárlásért. Velem is hasonló történt, ugyanezen a procedúrán végighaladva kiderült, hogy melyik lenne az a crm rendszer, amivel a gondjaim nagy része megoldódhatna. Azóta eltelt már egy-két hónap, és igazat kell adnom, tényleg érezhetően egyszerűsödött a dolgom. Így már sokkal nyugodtabb és kiegyensúlyozottabb vagyok, mi több, a szabadidőm egy részét is visszakaptam.